
Power Fuel A/S
Power Fuel A/S er en dansk og landsdækkende udbyder af ladestandere til private og det offentlige.
Power Fuel A/S er fremtidens mobilitet – med opladning som det passer dig. Det skal være let og fleksibelt at eje en elbil, og det vil vi gerne skabe de bedste forudsætninger for.
Vi har penge tilgode efter at have opsagt aftale med dem. Har rykket for tilgodehavende flere gange. I sidste uge mail fra en jeg havde snakket med, og blev lovet at pengene ville gå ind i sidste uge. Stadig ingen penge og tlf. kontakt d.d. Tænk?😡 nu er deres problem, at de kæmper med at sende penge, og af en eller anden årsag kommer tilbage til dem😂 computer problemer. Mon jeg får renter af mit tilgodehavende? Mon ikke jeg havde fået pålagt diverse renter og gebyrer, hvis det var mig som ikke havde betalt. Forbandet svineri😡— Pernille Røhmann
Helt elendig oplevelse. De skylder mig penge for enorme acontobeløb, samt refusion de ikke kan finde ud af. Sagen har kørt i månedsvis, uden jeg får mine penge. Hver gang jeg ringer til dem, skal de "lige ringe tilbage" - hvilket jeg aldrig har oplevet, at de gør.— Niels Mark Jacobsen
Tog 4 måneder om at opstarte abonnement. Defekt ladeboks. Har ikke styr på betalinger. Fået flere rykkere for regninger der ikke eksisterede - og samtidig med at der har stået +3000 kr på min a conto. Nu trukket uberettiget 5500 fra min konto som de har erkendt er en fejl - men de kan ikke sige hvornår de kan tilbageføres. Utroværdig firma. Vil ikke anbefale. Når/hvis det lykkes mig at få pengene retur skifter jeg med det samme.— Henriette Andersen
Trækker penge selvom at de ikke har givet el, da abonnement ikke var startet.— Sabina Lyubimskaya
Ladeboksen Zaptec Go er ankommet og installeret, men den melder fejl. Ifølge Zaptec skal den ombyttes. Jeg har henvendt mig til Power fuel for 14 dage siden mhp. returnering og har intet hørt udover at de har sendt et sagsnummer 694120. Jeg skulle have kigget på trustpilot/google før køb, for det ser ud til at mange andre end jeg er i klemme og endda med samme problem.— Jakob Nielsen
Hvor er det bare irriterende, når en ordre ikke kan leveres efter 10 hverdage… På (hver) dag 6 henvender jeg mig til kunderservice via mail- får intet svar. Dag 9 SoMe. Dag 10 telefonisk, de ved ikke hvor pakken/orden er… sjovt nok er det samme svar som andre her på TP skriver, at orden er oprettet ved GLS, men at GLS endnu ikke har fået pakken. Webshop i 2024 kan bare ikke ha mere en 10 hverdagers leveringstid, uden at man får en update eller en fornuftig forklaring, som man selv skal grave dybt efter. I er gode på pris, men det er godt nok også på bekostning af andet i købsprosesssen.— Thomas Rygh
Fuldstændig værdiløs kundeservice. App er nede som gør det umuligt at oplade. Flere gange på 1 uge. Jeg betaler for et abonnement jeg Ikke kan bruge.— Amalie Wedelholm
Meget tilfreds med alt! Power Fuel er nemt. App’en er lige til, der er gode features fx deres planlagte opladning så man kan oplade på de billige tidspunkter. Kundeservicen er professionel og de har styr på tingene. En klar anbefaling herfra både til deres private og offentlige standere.— Louise Krogh Lukassen
Zaptec og powerfuel er et elendigt samarbejde. Det virker ikke en sk.. og vi har for 4 gang på en uge haft fat i powerfuel kundeservice, fordi vi ikke kan lade vores bil. Det kunne være rart hvis vi kunne på et produkt der fungerer.— simon damgaard
Suverænt bedste løsning på markedet, en innovativ løsning i særklasse 👍— Martin Duun
Skriver de har døgnservice på deres ladestander bare der er mellem kl 8-16 på hverdage nu har jeg så et lade kabel der ikke vil ud af boksen det er sidste gang jeg bruger det, vil ikke anbefale nogen overhovedet at bruge det— Jan Villadsen
